Selebriti Media Sosial Buat Hal, Rakam Video Tayang Lurah Di Dalam MRT

768

Selebriti media sosial sering kali memuat naik gambar-gambar yang menarik bagi followers mereka mengikuti perkembangan terbaru. Ada yang memaparkan gaya fesyen yang stylish dan ada yang memuat naik video-video yang menarik.

Namun, menerusi China Press seorang selebriti media sosial memuat naik satu rakaman video yang memaparkan aksi yang menghairahkan dengan menunjukkan sebahagian dadanya semasa berada di dalam MRT. Perbuatan yang kurang sopan itu tidak sewajarnya berlaku di khalayak ramai terutama di tempat awam.

Tidak memakai baju dalam

Menerusi video itu, wanita tersebut tanpa segan silu mendedahkan dadanya dengan baju yang nipis dan dipercayai tidak memakai baju dalam. Perbuatan itu bagaimanapun tidak disedari orang ramai yang berada di dalam gerabak berkenaan.

Bahagian dada jelas terdedah

Dia kemudianya melakukan aksi yang kurang sopan sebaik sahaja duduk di dalam MRT dengan menurunkan tali bajunya itu. Dalam video tersebut jelas kelihatan dada wanita tersebut yang luas terbuka. Dia hanya menutup sebahagian dari dadanya itu dengan bajunya.

Buat macam tak ada apa berlaku

Dia kemudian kembali memakai bajunya dan berjalan seperti tiada apa-apa yang berlaku. Tarikh video ini diambil masih belum dikenal pasti. Sehingga kini, identiti sebenar selebriti media sosial tersebut tidak didedahkan oleh portal berkenaan.

Sumber: China Press